Vincent Moleveld van Online Galerij zondag in ons programma Kunst O Foon van WeertFM.

Allereerst onze gast die helemaal niets te maken heeft met dialect of muziek maar des te meer met Kunst.

Vincent Moleveld van http://www.onlinegalerij.nl/informatie/

Kort biografie:

Opgegroeid in de buurt van Den Haag en uiteindelijke gaan studeren in Delft aan de Technische Universiteit en woon nu in Amsterdam. Begonnen met werktuigbouwkunde, maar dit bleek niet helemaal mijn ding. Uiteindelijk overstap gemaakt naar Technische Bestuurskunde waar ik veel voldoening heb gevonden en mijn karaktereigenschap als bruggenbouwer meer geprikkeld werd. Technische bestuurskunde zet zich namelijk neer als schakel tussen de engineer en manager. Ik vind het leuk om mensen te verbinden in welke vorm dan ook. Na mijn bachelor TB ben ik Construction Management & Engineering gaan doen aan de faculteit Civiele Techniek. Dit is eigenlijk een voortzetting van mijn bachelor maar dan meer op civiele projecten georienteerd. Voor mijn master ben ik nu bezig met afstuderen bij het project A4 Delft – Schiedam.

Waarom Online galerij:

Al vanaf dat ik in mijn studentenhuis woonde was ik altijd met een van mijn huisgenoten aan het sparren over mogelijke ideeën voor een bedrijfje. Veel van onze ideeën waren hadden vaak iets te maken met websites waar wij eigenlijk heel weinig van af wisten. Hier liep het dan ook vaak spaak.

Aangezien ik met 14 man samenwoonde in Delft en wij altijd ons best deden een gezonde diversiteit te bewaren binnen de groep, kwam het dat ik samenwoonde met een jongen die architectuur studeerde en daarnaast met heel veel plezier schilderen. Hoewel deze jongen over veel talenten beschikt, ontbrak er in mijn ogen eentje die cruciaal is om een succesvolle schilder te worden. Marketing. Je moet jezelf en je kunst kunnen verkopen. En met hem zijn er vele die liever schilderen dan nadenken hoe ze het best hun werk weer kunnen slijten, heel bot gezegd.

Dit bracht mij op het idee om hier iets mee te doen en ben ik op zoek gegaan naar domeinnamen die geschikt zouden zijn. Toen Online Galerij .nl en .be vrij bleken te zijn heb ik ze meteen geclaimd.

Aangezien ik eigenlijk niets wist van websites maken, en mij dit wel een nuttig skill leek, heb ik mijzelf de basis geleerd en is uiteindelijk Online Galerij tot stand gekomen en is het uitgegroeid tot een ware passie voor mij.

Wat is aantrekkelijk aan Online Galerij:

Verbinden van mensen met kunst en cultuur.

Platform voor kunst en cultuur.

Platform voor bloggers om zichzelf te ontwikkelen als journalist.

Kunst en cultuur database

Wat zijn je dromen:

Online Galerij DE kunst en cultuur website wordt van Nederland. De website waar je aan denkt als je even iets wilt weten over een museum of op zoek bent naar een leuk idee voor het weekend of voor ontspanning even naar toe surft.

Waar hou jezelf van:

Ik ben wat dat betreft een echte weegschaal. Ik houd van evenwicht en balans. Mensen verbinden en daarin de juiste harmonie te vinden. Hierin probeer ik zelf open minded te zijn en vind ik het fijn wanneer andere mensen dit ook zijn.

Wat wil je bereiken:

Ik wil geleefd hebben en op het moment dat ik dood ga, hopelijk pas over een HELE lange tijd, kan terug kijken en tevreden/trots ben over mijzelf en mijn leven en de dingen die ik heb gereikt. Ik wil wel dat ik aan iets heb bijgedragen, niet mijn leven anoniem voorbij is gevlogen.

Toekomstvisie

Binnen een jaar doorgroeien tot 25.000 bezoeken per maand.

Extra diensten aanbieden

Meer samenwerken met musea en kunstenaars

Kunst en Cultuur masterclass organiseren

Kunst en cultuurbeurs organiseren

Over Anki Raemaekers at AR Tekst en Beeld.

Culturele opinie en de Kunsten. - AR Tekst en Beeld - teksten - fotografie - multi media. - Stichting Cultureel Café Weert. - Docu-story.nl - documentaire een goed instrument om een online strategie te bepalen. - Social Media Club SMC0495 - WeertFM - radioprogrammamaker Cum Laude ABKM autonome kunsten te Maastricht - experimentele video en fotografie. Persoonlijke interesse in de psychologie van onderlinge relaties.
Dit bericht werd geplaatst in cultureel, Kunst, Kunst - 0 - Foon en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

