Voor degenen die graag willen leren breien er is nu een heus breicafé in Sittard.

Brei mee! nog t/m  – 21.06.2012

Ben jij ook bondgenoot van AllesCultuur?

Samen gezellig breien, het is weer helemaal trendy en waarom ook niet? Het is immers altijd leuk en inspirerend om samen met anderen met iets creatiefs bezig te zijn. Als het eindresultaat dan ook nog gebruikt wordt om cultuur extra in het zonnetje te zetten, is dat natuurlijk helemaal mooi!

AllesCultuur

Eerder al heeft u berichten kunnen lezen over AllesCultuur, de samenwerkende culturele instellingen in Sittard-Geleen. Cultuur is iets van ons allemaal en dat willen wij graag meer zichtbaar maken in de stad, ondermeer door het breicafé dat elke twee weken op donderdag plaats zal vinden tussen 15.00 en 17.00 uur.

Iedereen die graag bezig is met breien (of haken) is welkom in het breicafé, maar ook kinderen, jongeren of volwassenen die niet kunnen breien, maar het wel graag willen leren, zijn op de juiste plek in het breicafé. Oók als je geen lid bent van BiblioNova ben je van harte welkom om mee te breien!

Onder het genot van een kopje koffie of thee gaan we samen aan de slag en breien met vrolijke felle kleurtjes, in diverse steken, mooie kunstige lappen. Straks is het een verrassing waar deze breiwerken terug komen in de stad. Er is iemand aanwezig voor hulp als er een steekje gevallen is, of om de eerste steken op te zetten en wellicht nodigen we ook een keertje een speciale gast uit om een korte workshop te verzorgen. Dat maakt het dan extra leuk!

Ben jij ook een bondgenoot van AllesCultuur? Brei dan mee

Datums nog te gaan 26 april, 10 mei, 24 mei, 7 juni en 21 juni.

We gaan breien bij BiblioNova Sittard in de bibliotheek op de begane grond, Broeksittarderweg 1 in Sittard. Kun je niet alle middagen? Geen probleem! Wil je liever haken dan breien? Geen probleem! Wil je vrienden of vriendinnen meenemen? Of wil je je oma meenemen die zo goed kan breien? Ook geen probleem. Iedereen is welkom, van jong tot oud!

We hopen op veel belangstelling en op veel kunstige breisels.

BiblioNova – Broeksittarderweg 1 – 6137 BH Sittard – 046-4510303 – info.sittard@biblionova.nl

Advertenties

Over Anki Raemaekers at AR Tekst en Beeld.

Culturele opinie en de Kunsten. - AR Tekst en Beeld - teksten - fotografie - multi media. - Stichting Cultureel Café Weert. - Docu-story.nl - documentaire een goed instrument om een online strategie te bepalen. - Social Media Club SMC0495 - WeertFM - radioprogrammamaker Cum Laude ABKM autonome kunsten te Maastricht - experimentele video en fotografie. Persoonlijke interesse in de psychologie van onderlinge relaties.
Dit bericht werd geplaatst in cultureel en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.