Laatst heb ik al eens geschreven over projectmailartbooks en natuurlijk ben ik zelf ook aan de slag gegaan.
Alle overvloed op een hoop heb ik door de printer gehaald en met ambachtelijk plezier voorzien van nieuwe kaders en systemen.
Tegenwoordig wordt er namelijk driftig gelabeld, gecategoriseerd, geduid en in context geplaatst.
Opgewaardeerd gedurende enige tijd en al snel weer gedevalueerd tot ‘not the best wanted in live’.
‘Korting, actie, gratis, meer en oud voor de tijd’ alles wordt in onze brievenbussen gemikt en vervolgens in alle zaligheid aan bijvoorbeeld Walt Disney geofferd. De goede man zal nooit gedacht hebben dat zijn sprookjesfiguren zo het toneel van de Westerse beschaving zouden veroveren. Met alle verlokkingen van duistere krachten om te komen tot nog meer overgave aan het ‘winkelend genot’.
En ondertussen knaagt de tijd, ‘de tijd van wezenlijk belang’.
Kijk voor het complete gefotografeerde boekje op de site van projectmailartbooks een initiatief van Ed Hanssen. Ed bezoekt ons in het programma van maart.
http://www.projectmailartbooks.com/photoblog/group_25.html
Veel kijk plezier.